Magyar Cetelem Bank

Panaszkezelés és Fogyasztóvédelem

X

NetBank

Hitelkártyával és hitellel rendelkező ügyfeleinknek

Regisztráció

 

Takarékszámla eBank

Volt BNP Paribas és Cetelem Takarékszámlás ügyfeleinknek

Számlanyitás

MNB Fogyasztóvédelem

MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

  • A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.
  • E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.
  • A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a rossz fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ professzionális ügyfélszolgálatot működtet, társintézményekkel és a civil szféra szereplőivel működik együtt, valamint proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez. A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ által kialakított Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi aloldalból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és kisfilmekből, valamint a termékválasztást, a tudatos döntést segítő alkalmazásokból áll.
  • Az MNB kiemelt figyelmet fordít a befektetések biztonságára. Ennek érdekében értékpapírszámla-egyenleglekérdező alkalmazást fejlesztett, melynek segítségével otthonról, online hozzáféréssel ellenőrizhetők a banktól kapott adatok.
MNB Fogyasztóvédelm
  • A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ: a Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésére állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központtal együttműködő Pénzügyi Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.
  • Pénzügyi Navigátor: pénzügyekben Önnel – Önért!
  • www.mnb.hu/penzugyinavigator



Panaszkezelés Bankunknál

A Bank Panaszkezelési szabályzatának letöltése.

Bank által preferált formanyomtatvány letöltése: Panaszbejelentő nyomtatvány.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az MNB pénzügyi panaszkezeléssel kapcsolatos információk elérhetőek az MNB honlapján is!

Az Ügyfél az írásbeli panasz benyújtásához az MNB honlapján közzétett, írásbeli panasz benyújtására rendszeresített formanyomtatványt is használhatja, de a Bank az egyéb formában benyújtott írásbeli panaszt is befogadja.

Szóbeli panasz bejelenthető:

  • személyesen a Bank székhelyén (1062 Budapest, Teréz krt. 55-57.) az alábbi nyitvatartási időben: munkanapokon 8:00-tól 16:30-ig;
  • telefonon: a 06/1-458-6070-es telefonszámon az alábbi hívásfogadási időben:
    hétfőn 8 órától 20 óráig; keddtől-péntekig 8:30-tól 17 óráig.

Írásbeli panasz bejelenthető:

Bank a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az Ügyféltől:

  • neve;
  • szerződésszám, ügyfélszám;
  • lakcíme, székhelye, levelezési címe;
  • telefonszáma;
  • értesítés módja;
  • panasszal érintett termék vagy szolgáltatás;
  • panasz leírása, oka;
  • ügyfél igénye;
  • a panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a Banknál nem áll rendelkezésre;
  • meghatalmazott útján eljáró Ügyfél esetében érvényes meghatalmazás (Általános meghatalmazás teljes körű ügyintézésre; Általános meghatalmazás részleges körű ügyintézésre);
  • a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

A panasz kivizsgálása térítésmentes, azért külön díj nem számítható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.

Az oldal által gyűjtött adatokkal kapcsolatos információk

Ez az oldal ún. sütiket (cookie) és mérőkódokat használ az oldal működtetése és az egyszerűbb használat elősegítése céljából. Szintén sütik teszik lehetővé, hogy érdeklődésének megfelelő ajánlatokat adjunk Önnek.

Az oldal által gyűjtött adatok beállítása

A sütik és más mérőkódok fontosak az oldal megfelelő működéséhez. Egyes sütik elengedhetetlenek az oldal működéséhez, másokat a felhasználói élmény javítása érdekében használunk, pl. hogy megőrizzük az Ön által megadott adatokat, segítsük az űrlapok kitöltését, biztonságos belépést biztosítsunk, vagy az érdeklődési körének megfelelően szabjuk személyre az oldalt és hirdetéseinket.

Ezek a sütik és más kódok elengedhetetlenek az oldal működéséhez.

Az alapvető működés biztosítása mellett, ezek a sütik és más kódok kényelmesebbé teszik az oldal használatát. A teljesítménymérő kódok pedig segítenek elemezni az oldal látogatottságát, és működését.

A fentieken túl engedélyezi, hogy érdeklődési körének megfelelően szabjuk személyre az oldalt és ajánlatainkat.