Cetelem hitelkártyabirtokosként rendszeresen személyre szóló kedvezményekkel lephetjük meg, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy ajánlatainkkal megkereshessük.
Hogyan kaphat rendszeres kedvezményeket?
Személyre szóló ajánlatokat akkor küldhetünk, ha ehhez kifejezett hozzájárulását adja. Munkatársaink a hitelkártya szerződés megkötésekor vagy a kártya aktiválásakor kérik, hogy nyilatkozzon arról, mely csatornákon engedélyezi a kereskedelmi célú megkereséseket.
Ha nem biztos benne, hogy megadta a megfelelő hozzájárulásokat, hívja ügyfélszolgálatunkat vagy lépjen be a NetBankba és ellenőrizze a „Nyilatkozatok” menüpontban!
Hol értesítjük kedvezményeinkről?
Nyilatkozatainak megfelelően az alábbi csatornákon kereshetjük meg időszakos kedvezményeinkkel:
- email-ben
- postai úton
- SMS-ben
- telefonon
A csatornákra vonatkozó nyilatkozatát bármikor módosíthatja a NetBank „Nyilatkozatok” menüpontjában, online ügyfélszolgálatunk használatával vagy a (06 1) 458 6070-es szám hívásával.
Milyen kedvezményekről értesíthetjük?
A kedvezmények promóciós jelleggel változnak. Ilyen kedvezmények lehetnek például: visszatérítések vásárlás, átutalás vagy készpénzfelvétel után; bizonyos kártyahasználattal kapcsolatos díjak elengedése vagy más, partnereink által biztosított, Cetelem hitelkártyával igénybe vehető kedvezmények.
Döntsön felelősen!
Az előzetes, körültekintő tájékozódás csökkentheti a túlzott eladósodás veszélyét! A túlzott
eladósodás komoly pénzügyi nehézséget okozhat Önnek és közvetlen környezetének! A
hitelfelvétel előtt tájékozódjon a feltételekről és gondolja át a kockázatokat!
Segítő információkat, összehasonlító alkalmazásokat az MNB fogyasztóvédelmi oldalán talál:
http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem.
A Bank (Magyar Cetelem Zrt.) a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának és
a hitelbírálatnak jogát fenntartja, valamint az ajánlattételi kötöttségét kizárja.