Magyar Cetelem Bank

Cetelem NetBank belépési segédlet

X

NetBank

Hitelkártyával és hitellel rendelkező ügyfeleinknek

Regisztráció

 

Takarékszámla eBank

Volt BNP Paribas és Cetelem Takarékszámlás ügyfeleinknek

Számlanyitás

    1

  1. Ügyfélazonosító megadása, SMS kód kérése

A https://netbank.cetelem.hu/netbank/ oldalon adja meg az ügyfélazonosítóját.

Ügyfélazonosító megadása

Hol találom az ügyfélazonosítómat?

Az ügyfélazonosító a hitelkártya havi számlaértesítő bal felső sarkában található:

Cetelem ügyfélazonosító

Áruhitel és személyi kölcsön esetében azonosítóját a folyósítási értesítőn vagy az éves elszámoláson találja.


Az SMS kód a belépéshez gombra kattintva egy biztonsági kód kerül kiküldésre SMS-ben a bankunknál regisztrált mobiltelefonszámára. Az SMS kód 5 percig használható fel belépésre!

    2

  1. Jelszó és SMS kód megadása; belépés

A belépéshez a következő oldalon elsőként a regisztráció során megadott jelszót, ezt követően az Ön mobiltelefonszámára elküldött SMS kódot adja meg, majd kattintson a Belépés gombra.


Jelszó és SMS kód megadása

TIPP: Biztonsági okokból SOHA NE HASZNÁLJA a böngésző jelszómentés funkcióját, belépéskor jelszavát minden alkalommal újra adja meg! Amennyiben korábban már mentette a böngészővel a jelszavát, törölje azt (Előzmények/Böngészési adatok törlése/Speciális/Jelszavak és más bejelentkezési adatok).

Belépéssel kapcsolatos problémák, hibaüzenetek

Nem kaptam meg a telefonomra az SMS kódot

Amennyiben nem kapta meg az SMS kódot, kérjük, ellenőrizze, és szükség esetén frissítse mobiltelefonszámát ügyfélszolgálatunkon (06 1 458-6070)!

A belépési adatok nem megfelelőek. Kérjük, ellenőrizze a beírt adatokat!
Belépési adatok nem megfelelőek

Amennyiben elírta a jelszavát vagy helytelen SMS kódot adott meg, ellenőrizze a beírt adatokat! Ha elfelejtette a jelszavát, az Adjon meg új jelszót linkre kattintva adhat meg új jelszót.

Új SMS kód kéréséhez adja meg ismét ügyfélazonosítóját és az SMS kód a belépéshez gombra kattintva egy új biztonsági kódot küldünk ki SMS-ben.

A NetBank hozzáférése zárolva lett.
NetBank hozzáférés zárolása

Amennyiben 5 alkalommal rossz jelszót vagy SMS kódot adott meg, vagy 5-ször kért SMS kódot, de azt nem használta fel, biztonsági okokból NetBank hozzáférését ideiglenesen zároljuk. Ebben az esetben kérjük, hívja munkanapokon 8:30-17 óra között telefonos ügyfélszolgálatunkat (06 1 458-6070)!

Elfelejtettem a jelszavam

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, az Adjon meg új jelszót linkre kattintva adhat meg új jelszót. Ehhez az ügyfélazonosító mellett a születési dátuma (év-hó-nap) és a bankunknál regisztrált mobiltelefonszámának megadása szükséges. Az új jelszó megerősítéséhez SMS kód megadása szükséges.

A belépéshez szükséges SMS kód érvényessége lejárt
SMS kód érvényessége lejárt

Az SMS kód 5 percig érvényes. Adja meg ismét ügyfélazonosítóját és az SMS kód a belépéshez gombra kattintva egy új biztonsági kódot küldünk ki SMS-ben.

Az oldal által gyűjtött adatokkal kapcsolatos információk

Ez az oldal ún. sütiket (cookie) és mérőkódokat használ az oldal működtetése és az egyszerűbb használat elősegítése céljából. Szintén sütik teszik lehetővé, hogy érdeklődésének megfelelő ajánlatokat adjunk Önnek.

Az oldal által gyűjtött adatok beállítása

A sütik és más mérőkódok fontosak az oldal megfelelő működéséhez. Egyes sütik elengedhetetlenek az oldal működéséhez, másokat a felhasználói élmény javítása érdekében használunk, pl. hogy megőrizzük az Ön által megadott adatokat, segítsük az űrlapok kitöltését, biztonságos belépést biztosítsunk, vagy az érdeklődési körének megfelelően szabjuk személyre az oldalt és hirdetéseinket.

Ezek a sütik és más kódok elengedhetetlenek az oldal működéséhez.

Az alapvető működés biztosítása mellett, ezek a sütik és más kódok kényelmesebbé teszik az oldal használatát. A teljesítménymérő kódok pedig segítenek elemezni az oldal látogatottságát, és működését.

A fentieken túl engedélyezi, hogy érdeklődési körének megfelelően szabjuk személyre az oldalt és ajánlatainkat.